سنگ لایبید آبی

قیمت سنگ های ساختمانی

قیمت سنگهای ساختمانی وابسته به عوامل متعددی می باشد. تولید سنگ های ساختمانی ایرانی و خارجی (سنگ کف، سنگ نما، سنگ پله و راه پله و سنگ آشپزخانه) تخصص اصلی سنگ میکاشیست بوده و این شرکت مدعی عرضه بهترین قیمت سنگهای طبیعی می باشد. تولید، صادارت و فروش سنگ های ساختمانی شامل انواع تراورتن، مرمریت، لایمستون، چینی، مرمر و گرانیت تشکیل دهنده بخشی از کارنامه میکاشیست می باشد. همچنین بیش از یک دهه است که به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایتالیایی Marmi Orobici مشغول واردات و فروش سنگهای وارداتی مانند انواع گرانیت، مرمریت، کوارتز و مرمر ایتالیایی، برزیلی و آفریقایی می باشد.

انواع سنگ ساختمانی

سنگ ها براساس کاربرد مصارف ویژه ای دارند، بطور کلی سنگ های طبیعی که دارای استحکام و مقاومت کافی در شرايط جوی مختلف و نیز رنگی جذاب باشند را می توان در عمليات ساختمانی بکار برد. قیمت مصالح ساختمانی و نیز سنگ طبیعی معمولاً بسته به نوع سنگ، سایز سنگ و فرآوری آن تعیین می گردد. بعد از نوع سنگ سایز یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت سنگ های ساختمانی می باشدو به صورت سنگ لاشه، سنگ قواره، سنگ باربر، سنگ پلاک (طولی)، سنگ اسلب، سنگ درپوش، سنگ ستون و حتی به صورت ظروف و وسايل سنگی صورت می پذیرد.

عمده ترین سنگ های طبیعی که در ایران بکار می روند عبارتند از سنگ تراورتن، گرانیت، مرمر، چینی، مرمریت، کوارتزیت، چینی و لایمستون. هر کدام از این سنگها مشخصات فنی و ظاهری،  بافت و رنگ متفاوتی داشته و با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاص خود مناسب استفاده در بخش های مختلفی از ساختمان می باشد. استفاده از سنگ ساختمانی در صنعت ساختمان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و می توان استفاده از سنگ ها را در اغلب قسمتهای ساختمان اعم از پله ها، کف و دیوار، نماها، سنگ کابینت، سرویس های بهداشتی، سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیره مشاهده نمود.

در صورت نیاز به اطلاعات محصولات میکاشیست مانند قیمت سنگ اسلب لطفا با تیم فروش سنگ های ساختمانی میکاشیست در ارتباط باشید.