شوروم سنگ میکاشیست

نمایشگاه سنگ شمس آباد میکاشیست

شوروم سنگ شمس آباد میکاشیست واقع در شهرک صنعتی شمس آباد در فضایی بالغ بر ۲،۰۰۰ متر مربع با تنوع بی نظیری از انواع سنگ های وارداتی و ایرانی در طول هفته از شنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر در خدمت عزیزان علاقه مند می باشند. مجموعه ای خاص، لوکس و منحصر بفرد از اسلب های سنگ گرانیت وارداتی (برزیلی، ایتالیایی)، انواع مرمریت های وارداتی ایتالیایی و نیز اسلب انواع کوارتزیت های وارداتی (برزیلی و آفریقایی) که برای بازدید صاحبان پروژه های فاخر، طراحان و معماران گرانقدر و پیمانکاران عزیز مهیا گشته است.

سنگ شمس آباد

در نمایشگاه سنگ شمس آباد میکاشیست انواع نمونه های اجرا شده سنگ بوک مچ و فورمچ اسلب، انواع میزهای صفحه سنگی، محصولات دکوراتیو سنگی، انواع حجم های سنگی، و نمونه همه ی گرانیت ها، کوارتزیت ها و مرمریت های خارجی و ایرانی موجود در معرض دید عموم عزیران قرار داد. مجموعه اسلب های گرانیت و مرمریت وارداتی شرکت سنگ میکاشیست یکی از خاص ترین و لوکس ترین مجموعه های موجود در کشور بوده و بدون شک استفاده از از محصولات این مجموعه یکی از نیازهای اصلی هر پروژه لاکچری و فاخر می باشد. همچنین مجموعه اسلب های مرمریت مشکی و کرم مانند مرمریت کاشمر، مرمریت نجف آباد، مرمریت مهکام، مرمریت پرشین سیلک و مرمریت لاشتر و چینی ایرانی مانند چینی الیگودرز، سنگ چینی ازنا، سنگ چینی لایبید و سنگ چینی نیریز و انواع تراروتن سیلور، کرم و شکلاتی در صورت همراهی ما در صفحه اینستاگرام شرکت میکاشیست، از بروزترین سنگ های شوروم و محموله های آماده حمل مطلع باشید.

در نمایشگاه دائمی سنگ شمس آباد میکاشیست امکان بازدید از تمامی سنگهای موجود و نیز تصاویر طرح های اجرا شده و پروژه های انجام شده ما دیدن برای شما فراهم گردیده است. با اسکن کد های نصب شده روی هر سنگ تصاویر پروژه های اجرا شده در دسترس شما قرار خواهد گرفت.