محصولات دکوراتیو سنگی

سنگ میکاشیست قبل از اینکه وارد کننده اسلب سنگهای خارجی باشد، یکی از تولید کننده گان مطرح سنگ های ساختمانی بوده است که با تکیه بر سال ها تجربه تولید امروز در کنار تولید انواع سنگ های ایرانی برای بازارهای داخلی و صادراتی اقدام به تولید محصولات دکوراتیو سنگی خاص و لوکس با سنگ های ایتالیایی، برزیلی و آفریقایی نیز می نماید. جدیدترین مدل ها و طرح های محصولات دکوری و تزئینی سنگ طبیعی مدرن و کلاسیک قابل اجرا می باشند.

کنسول سنگی

بسیار از آرشیتکت ها تمایل دارند برای رسیدن به جلوه ای بصری چشم نواز و هارمونی رنگی در فضای در حال طراحی از محصولات دکوراتیو خاص مانند کنسول سنگی، انواع میز، گلدان های خاص، مجسمه های لوکس سنگی و غیره استفاده نمایند. ساخت کنسول سنگی از سنگ گرانیت، مرمریت یا کوارتزیت یکی از توانایی های میکاشیست است که شاید هر تولید کننده ای تمایل با توانایی تولید این محصول کاملا سفارش و تک سایز را نداشته باشد. ساخت محصولات دکوراتیو سفارشی ساز و منحصر بفرد لاکچری را از ما بخواهید. شرکت میکاشیست با در اختیار داشتن مدرن ترین ماشین آلات ایتالیایی (اره اسلب بر، خط ساب، واتر جت و سی ان سی) در کنار کادر طراحی و فنی آموزش دیده قادر به تولید و ساخت جدیدترین مدل های محصولات دکوراتیو سنگی می باشد.

انواع میز صفحه سنگی

ساخت انواع میزهای صفحه سنگی با مرمریت ایتالیایی و برزیلی، گرانیت ایتالیایی و برزیلی و نیز کوارتزیت های آفریقایی و برزیلی در اشکال مختلف از فعالیت های ویژه سنگ میکاشیست می باشد. میز های ناهارخوری صفحه سنگی، میزهای جلو مبلی لاکچری و تک، میزهای عسلی و پذیرایی با صفحه مرمریت، گرانیت ، کوارتزیت و مرمر قطعا جلوه های ویژه به فضای محل کار یا منزل شما خواهند بخشید. از ترکیب سنگ و فلز، سنگ و چوب و یا سنگ شیشه می توان طرح های بی نظیر و بی بدیلی را پدید آورد. برای تولید انواع میز مستطیل، گرد، بیضی و طرح های کاملا اختصاصی در ابعاد و اندازه های دلخواه آماده همکاری با آرشیتکت های عزیز می باشیم.