مرمریت مشکی بلک آرت

لیست قیمت سنگ

بعلت نوسانات قیمت سنگ خام اغلب شرکت های تولید کننده سنگ ناچار هستند لیست قیمت سنگ های ساختمانی خود را مرتب به روز نمایند. از طرفی، سنگهای ساختمانی در سایزهای بسیار مختلف و نیز فرآوری های متنوع قابل ارائه می باشند. همچنین هر پروژه ساختمانی با توجه به شرایط خاص خود نیازمند محصولات با سایز، ابزار و یا برش خاص می باشد.  به همین علت ارائه لیست قیمت ثابت و کامل ممکن نبوده و اکثر شرکت ها بعد از دریافت مقادیر مورد نیاز، سایز و نوع فرآوری مورد نیاز و مشخصات ریز پروژه اقدام به محاسبه و اعلام قیمت سنگ و یا تهیه لیست قیمت سنگ برای پروژه ی مورد نظر نمایند. تیم های فروش سنگ خارجی و داخلی همواره سعی در ارائه بهترین قیمت ممکن در سریعترین زمان می نمایند.

کاربری

هنگام انتخاب سنگهای ساختمانی باید به نوع کاربری آن توجه ویژه داشت. بسته به نوع فضایی که قصد استفاده سنگ برای آن دارید باید فاکتورهای بسیاری را در نظر  گرفت. انواع متفاوت سنگ ساختمانی (گرانیت، مرمریت، تراورتن، مرمر و کوارتزیت) خواص مختلفی دارند. درجه سختی، دانه بندی و تخلخل، جذب آب و غیره مواردی است که باید با توجه به کاربری و محل استفاده سنگ به آن توجه نمود.  سنگی که  به عنوان سنگ نما استفاده می شود باید نسبت به سنگی که برای کف پذیرایی یا یک مرکز خرید پر تردد استفاده می شود خصوصیات متفاوتی داشته باشد. همچنین محاسبه قیمت سنگ کابینت یا یک بوک مچ لابی فقط به متراژ آن وابسته نبوده و نوع ابزار، میزان برش، فرآوری و غیره نیز در قیمت آن تاثیر مستقیم دارد.

سایز سنگ

سایز تایل و اسلب مهمترین عامل تعیین کننده قیمت سنگ ساختمانی بوده و بر اساس بزرگی یا کوچکی تایل، سایز استاندارد یا سفارشی و میزان پرت سنگ قیمت مشخص می شود. برخی سایزها استاندارد هستند، بعنوان مثال سایزهای ۴۰×۴۰، ۵۰×۵۰، ۶۰×۶۰، ۸۰×۸۰ استاندارد بوده ولی برخی سایزهای دیگر سفارشی می باشند. برای دریافت لیست قیمت سنگ های اسلب و تایل ایرانی و وارداتی و یا قیمت سنگ اسلب لطفا با تیم فروش میکاشیست در تماس باشید.