سی ان سی سنگ (حکاکی روی سنگ)

حکاکی روی سنک (سی ان سی سنگ) به معنی کنده کاری روی سطوح مختلف سنگی ، با استفاده از ابزارهای مکانیکی برای ایجاد نقشهای مورد نظر می باشد. در سالهای دور حکاکی روس سنگ صرفا هنر دست استادکاران با تجربه بود و ایجاد جلوه های خاص روی سنگ بسیار زمانبر و گران قیمت بود. امروزه با پدید آمدن دستگاه های سی ان سی سنگ (CNC) امکان تولید نقش های بسیار پیچیده با دقتی بی نظیر و زمانی به مراتب کوتاهتر با هزینه ای پایین تر امکان پذیر گشته است. امکان انجام CNC و برش واترجت رو انواع صفحات کابینت و کانتر تاپ، صفحه میز های جلو مبلی، صفحه میزهای ناهارخوری و انواع برش های الگودار وجود دارد.

برش واترجت سنگ (معرق سنگ)

برش سنگ های رنگارنک و  چیدن و چسباندن قطعات برش خورده کنار هم برای ایجاد طرحها و نقش های مختلف معرق ‌کاری سنگ می‌گویند. در صنعت معرق سنگ قطعات کوچک سنگ، فلز ، شیشه، آینه و مانند آنها را بر اساس طرح ونقشه قبلی برش داده، پرداخت کرده و در کنار هم و بر روی یک سطح می چسبانند تا طرحی کامل به دست آورند. در معرق هر جز قسمتی از کل است و برای رسیدن به این مطلوب از دستگاه های برش سی ان سی سنگ (CNC) استفاده می نمایند. سنگ میکاشیست  با در اختیار داشتن مدرن ترین دستگاه های CNC ایتالیایی، بهترین انواع طرح های معرق، طرح های سه بعدی و قالیچه های کف مناسب لابی پروژه های لوکس و لاکچری را تولید می نماید. پروژه های اجرا شده ما در شهر های مختلف گویای کیفیت کار میکاشیست می باشند.

کاربری معرق سنگ

از معرق سنگ برای تزئین قسمتهای متفاوتی از بنا مانند  کف و دیوار (لابی، سالن و سالن انتظار) و همچنین انواع سطوح مانند صفحه میز می توان استفاده نمود.  می‌شود. تمامی طرح های سفارشی شما عزیزان (نقوش مختلف، خطاطی، طرح های ترکیبی سنگ با فلز، شیشه و سنگ یا آینه و سنگ) وجود خواهد داشت. امکان برش سی ان سی سنگ های ایرانی و خارجی (تراورتن، مرمریت، گرانیت و مرمر) وجود خواهد داشت.