فروش سنگ ساختمانی

اسلب سنگ چینی ایرانی

اسلب سنگ چینی ایرانی در واقع همان سنگ مرمریت است که در اثر فشار حرارتی ناشی از تزریق ماگمای داغ با فشار زیاد طی مدت زمان طولانی دچار تبلور مجدد شده است و دانه بندی آن بصورت بلور شکل درآمده که با چشم قابل مشاهده می باشد. در صورت درشت بودن این دانه بندی این سنگ ساختمانی، آنرا اصطلاحاً کریستال می نامند. سنگ کریستال یا سنگ چینی عمدتاً از دو کانی ولاستونیت و کلسیت تشکیل شده است. به علت اینکه این سنگ در برابر ضربه صدایی شبیه صدای ظروف چینی ایجاد می نماید در ایران به سنگ چینی مشهور گردیده است. سنگ کریستال عمدتاً در طیف رنگی خاکستری تیره تا روشن با رگه های طوسی، سیاه و زرد یافت می گردد. این سنگ در سال های گذشته به عنوان سنگ نما استفاده بسیاری داشت ولی بدلیل کمبود تنوع رنگ سنگ به مرور سنگ های تراورتن، مرمریت و گرانیت جایگزین آن گردیدند. اخیراً با تغییر سلیقه مشتریان، استفاده از این سنگ رونق قابل توجهی پیدا کرده و تقریباً در تمام فضاها از آن استفاده می گردد. از کاربردهای سنگ چینی میتوان به نمای ساختمان، پله و راه پله، سنگ کف فضاهای داخلی مانند لابی، پذیرایی و اتاق خواب، سرویس های بهداشتی و حتی صفحه میز و سنگ کابینت اشاره نمود. قیمت سنگ چینی کریستال ایرانی در محدوده میانی قیمت سنگ های ایرانی قرار داشته و از مصالح میان رده ساختمانی محسوب می گردد. بعلت جذابیت این محصول شرکتهای فعال در فروش سنگ ساختمانی همواره تلاش می نمایند که خرید این سنگ ساختمانی در فرم بلوک (قله – کوپ) را در به عنوان یک فعالیت اصلی و اساسی پیگیری نمایند.

اسلب سنگ چینی
اسلب سنگ چینی کرب
اسلب سنگ چینی کریستال
اسلب سنگ چینی کریستال
اسلب سنگ چینی کریستال
اسلب سنگ چینی کریستال
اسلب سنگ چینی کریستال
اسلب سنگ چینی علیگودرز

مدتی است که انواع اسلب سنگ چینی و کریستال در بازار کشور با اقبال خوبی مواجه شده اند و با توجه با ظاهر زیبا، روشنی زمینه، تنوع بالا و نیز امکان برش سایزهای بزرگ و اسلب طرفداران بسیار را مجذوب خود نموده اند. سنگ میکاشیست امکان تولید، برش و فرآوری انواع سنگ های ساختمانی را دارا بوده و با توجه به نیاز بازار و تقاضای بالا برای انواع سنگ چینی اقدام به خرید و دپوی بلوک های این سنگ را نموده است. این مجموعه به صورت مداوم برش و فرآوری اسلب انواع سنگ کریستال را در برنامه تولید خود داشته و در صورت نیاز مشتریان به سایز های استاندارد و سفارشی اقدام به تولید سنگ ساختمانی مورد نظر عزیزان خواهد نمود. در کنار تولید تایل با سایزهای استاندارد و سفارشی، تولید سنگ پله، راه پله، اسلب بوک مچ لابی، انواع شومیه مدرن، روشویی و کانتر سرویس بهداشتی، انواع میز ریسپشن و پذیرش، انواع میز ناهارخوری سنگی و حتی سنگ صفحه کابینت نیز توسط شرکت میکاشیست تولید می گردد.

قیمت سنگ چینی نیز همانند قیمت سایر سنگ های ساختمانی وابسته به فاکتورهای متعددی می باشد. اگر به دنبال اسلب سنگ چینی هستید، سایز و ضخامت اسلب، کیفیت فرآوری، نقش و طرح اسلب و سلامت سنگ از فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت می باشند. هر قدر سایز اسلب بزرگتر باشد می تواند باعث افزایش قیمت شده و اسلب های کوچکتر از قیمت پایین تری برخودار خواهند بود. ضخامت اسلب نیز با قیمت نسبت مستقیم داشته و اسلب های ضخیم تر قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. اما هنگام خرید تایل مبنای محاسبه متفاوت تر و کمب پیچیده تر خواهد بود. برای تولید تایل با سایزهای استاندارد و سفارشی، اگر از اسلب های از پیش تولید شده برای برش و تولید تایل استفاده گردد، مقدار پرت سنگ در قیمت تایل تاثر مستقیم خواهد داشت. اما اگر با استفاده از قله بر پلاک طولی تولید و سپس اقدام به سایز نمودن پلاک گردد قیمت تمام شده به علت پرت کمتر پایین تر خواهد بود. البته این موضوع کاملا بستگی به سایز مورد نظر داشته و ممکن ایت برای برخی ای سایزها برش از اسلب بسیار مقرون بصرفه تر باشد. یکی از فعالیت های اصلی همکاران ما در بخش فروش سنگ ساختمانی داخلی، فروش سنگ چینی در فرم های اسلب و تایل بوده و باعث افتخار مجموعه ی ما خواهد بود که بتوانیم مشاور شما هنگام تصمیم گیری برای خرید سنگ ساختمانی مورد نیاز پروژه شما باشیم.