سنگ سرویس بهداشتی

سنگ خارجی روشویی سرویس بهداشتی

شاید جالب باشد که بدانید انتخاب سنگ خارجی روشویی و پیشخوان سرویس بهداشتی یکی از سخت ترین انتخاب های افراد هنگام تصمیم گیری برای متریال و دیزاین این قسمت از فضای خانه یا محل کار می باشد. علیرغم اینکه فضای سرویس بهداشتی و حمام در دید مستقیم نیستند حساسیت زیادی روی انتخاب متریال و محصولات برای این فضا وجود دارد. سنگ های خارجی مانند انواع گرانیت، مرمریت، کوارتزیت طبیعی و مرمر ایتالیایی، برزیلی و آفریقایی با تنوع فوق العاده ای که در بافت، طرح و رنگ دارند از بهترین انتخاب های صاحبان پروژه های بسیار لوکس مسکونی، تجاری و اداری می باشند.

انواع روشویی و پیشخوان سنگ خارجی

انواع بسیار متفاوتی از روشویی و پیشخوان با جنس های بسیار متنوعی در بازار موجود است. روشویی های کابینتی و بدون کابینت (یونیت دار و بدون یونیت) که دمی توانند سینکهای سنگ طبیعی یا چینی داشته باشند، روشویی های ایستاده از جنس چینی و غیره. محصولات ذکر شده اغلب در پروژه های معمولی یا مدیوم رنج استفاده می شوند. اگر پروژه شما پروژه ای خاص و لاکچری است، پیشنهاد شرکت میکاشیست استفاده از اسلب های سنگ های خارجی برای کف و دیوار سرویس ها، حمام مستر و پیشخوان روشویی می باشد. برای روشویی می توان از روشویی های کاسه ای ایتالیایی و یا سنگ طبیعی استفاده نمود. ما در سنگ میکاشیست امکان طراحی و ساخت انواع روشویی با مدل های خاص از جنس سنگ گرانیت، مرمریت، کوارتزیت طبیعی و مرمر را داریم. امکان طراحی و دیزاین فضای سرویس های بهداشتی و حمام های مستر با بوک مچ اسلب سنگ های خارجی وجود دارد.

ابعاد و طرح های روشویی و پیشخوان

روشویی های گرانیت، مرمریت و کوارتزیت خارجی میکاشیست در تمامی سایز ها و طرح های اختصاصی مورد نظر صاحبان پروژه ها و یا نیز آرشیتکت های آنها قابل تولید می باشند. فضای سرویس بهداشتی شما با هر تم رنگی که باشد قطعا گزینه ی مناسبی بین سنگ های طبیعی خارجی وارداتی میکاشیست برای انتخاب و ست کردن وجود خواهد داشت. یکی از مزایای بزرگ استفاده از سنگ طبیعی خارجی در سرویس های بهداشتی این است که تفاوت نمی کند که از طرفداران طرح حای مدرن یا کلاسیک هستید، با استفاده از سنگ طبیعی همیشه امکان بدست آوردن نتیجه مطلوب وجود خواهد داشت.