سنگ مرمریت روی کابینت

قیمت سنگ مرمریت روی کابینت

امروزه متریال های بسیار متنوعی برای سنگ روی کابینت و کانترتاپ بکار می رود. انواع سنگ های ایرانی و سنگهای وارداتی و یا سنگهای مصنوعی و کورین، صفحات MDF  بخشی از این محصولات می باشند. قیمت سنگ مرمریت روی کابینت به عوامل مختلفی بستگی دارد، نوع سنگ (طبیعی یا مصنوعی)، اصالت سنگ (ایرانی یا خارجی) سایز اسلب و تایل و نیز فرآوری آن در تعیین قیمت سنگ مرمریت روی کابینت نقش مهمی را ایفا می کنند. بطور کلی میانگین قیمت مرمریت های ایرانی همراه با پوشش نانو محافظ برای صفحات کابینت در روز نگارش این متن بین ۳۰۰،۰۰۰ تا ۷۰۰،۰۰۰ تومان برای هر متر مربع می باشد. بسته به نوع سنگ انتخابی خریدار، انواع ابزار مورد نیاز، تعداد قطعات برش واتر جت و نیاز به آهن کشی هزینه تمام شده ی سنگ کابینت متفاوت خواهد بود.

ما در سنگ میکاشیست با تکیه بر چند دهه تجربه و دستیابی به آگاهی فراوان از سلایق دوستداران سنگ طبیعی و کیفیت مطلوب نظر آنها بهترین و زیباترین مجموعه اسلب سنگ های وارداتی و ایرانی را در نمایشگاه دائمی خود واقع در شهرک صنعتی شمس آباد گرد آورده ایم. در صورت نیاز به دیدن نمونه اسلب  سنگ های تولید شده و وارداتی میکاشیست، پذیرای حضور سبز شما در شوروم دائمی سنگ میکاشیست واقع در شهرک صنعتی شمس آباد هستیم. همچنین در صورت وجود اندازه های دقیق و طرح سنگ کابینت امکان برآورد و اعلام قیمت سنگ کانترتاپ از طریق واتساپ، ایمیل و تلفن وجود دارد. با دانش عمیق و تجربه فراوانی که در صنعت سنگ، نهایت تلاش خود برای تامین خاص ترین و با کیفیت ترین سنگ صفحه کابینت را برای آشپرخانه شما خواهیم نمود. 

مراحل سفارش سنگ کابینت

اولین مرحله سفارش سنگ کابینت انتخاب نوع سنگ مورد نیاز می باشد. پس از انتخاب سنگ، تولید کننده اقدام به طراحی سنگ صفحه کابینت طبق نیاز خریدار خواهد نمود. بعد از طراحی و انتخاب نوع سنگ نوبت به اندازه گیری و الگوبرداری می رسد. سپس تولید سنگ روی کابینت در کارخانه آغاز شده و با توجه به طرح انتخابی، برش، فرآوری و ابزار انجام شده و برش فضاهای مربوط به سینک و اجاق و سایر اکسسوری ها مانند پریزهای توکار نیز انجام می شود. مرحله ی آخر این پروسه، نصب سنگ روی کابینت در محل پروژه می باشد. هر چه این مراحل پیچیده تر باشند قیمت سنگ کانترتاپ نیز بالاتر خواهد بود.