فروش سنگ ساختمانی

فروش سنگ ساختمانی

فروش سنگ ساختمانی اغلب به صورت سنگ پلاک طولی، سنگ اسلب، ، سنگ تایل، سنگ پله و غیره صورت می پذیرد. قیمت سنگ ساختمانی به فاکتورهای مختلفی وابسته است که هر یک به تنهایی قابل بررسی می باشند. سنگ يکی از قدیمی ترين مصالح ساختمانی است که انسان از آن در ساخت خانه و پناهگاه ه خود از آن استفاده کرده است. امروزه استفاده از سنگ طبیعی نه فقط برای استحکام آن بلکه به دلایل دیگری از جمله زیبایی منحصر بفرد ظاهری و جنبه تزئینی و دکوری آن در ساختمان سازی استفاده می گردد. بطور کلی سنگ های طبیعی که دارای استحکام و مقاومت کافی در شرايط جوی مختلف و نیز رنگی جذاب باشند را می توان در عمليات ساختمانی بکار برد. 

محدوده فعالیت شرکت میکاشیست در تولید و فروش سنگ ساختمانی

شرکت میکاشیست فعالیت خود در زمینه تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی از سه دهه پیش آغاز نموده و در حال حاضر نیز مبادرت به برش، فرآوری و تولید انواع سنگهای ایرانی می نماید.  سنگهای ساختمانی که در حال حاضر در حال تولید می باشند عبارتند از: سنگ تراورتن، گرانیت، چینی و مرمریت.

فروش سنگ ساختمانی

سنگ چینی کریستال

سنگ چینی کریستال از سنگهای زیبای ساختمانی بوده که در ایران دارای معادن بسیاری می باشد. از معادن معروف آن به سنگ چینی ازنا، سنگ چینی الیگودرز، سنگ چینی لایبید و سنگ چینی نیریز اشاره نمود. تمام این سنگها در شرکت میکاشیست به صورت سنگ اسلب، تایل و پلاک طولی تولید و فرآوری شده و توسط تیم فروش سنگ ساختمانی این مجموعه به مشتریان گرامی عرضه می گردد. رنگهای آبی، سفید و خاکستری از رنگهای متداول این سنگ می باشد. اسلب و نیز سایز های روتین تایل سنگ چینی مانند پلاک ۴۰ طولی، ۴۰*۴۰ – ۴۰*۶۰ – ۶۰*۶۰ – ۸۰*۸۰ – ۱۰۰*۱۰۰ بصورت پولیش (براق) و چرمی قابل تولید می باشند.

سنگ مرمریت

یکی از محبوب ترین سنگ هاي ساختماني سنگ مرمريت (ماربل) است كه دارای رنگ بندی بسیار متنوعی (سفید، کرم، صورتی، خاکستری، طلایی، سبز، قهوه ای، مشکی …. ) می باشد. این سنگ ساختمانی مناسب استفاده در فضاهاي سرپوشيده و به دور از باران، نور خورشيد و تغيرات آب و هوايي طبيعي می باشد. مرمریتهای مشکی نجف اباد، مشکی لاشتر، کرم دهبید، قهوه ای دهبید، خاکستری پرشین سیلک و کرم کاشمر از جمله مرمریت هایی است که به صورت سنگ اسلب، تایل و پلاک طولی قابل تولید و فرآوری می باشد. اسلب و نیز سایز های روتین تایل مانند پلاک ۴۰ طولی، ۴۰*۴۰ – ۴۰*۶۰ – ۶۰*۶۰ – ۸۰*۸۰ – ۱۰۰*۱۰۰ بصورت پولیش (براق) و چرمی قابل تولید می باشند.

سنگ تراورتن

تراورتن شکلاتی کاشان (قهوه ای کاشان)، تراورتن های کرم محلات،  تراورتن لیمویی و تراورتن قرمز اصفهان و تراورتن سیلور کاسان و تکاب از سنگ هایی هستند که سنگ میکاشیست اقدام به تولید اسلب و تایل آنها می نماید. برای تراورتن هیچ محدوده فضایی تعریف نشده و از آن می توان هم در فضاهای بیرونی ساختمان ها و هم فضاهای داخلی استفاده نمود. اسلب و نیز سایز های روتین تایل مانند پلاک ۴۰ طولی، ۴۰*۴۰ – ۴۰*۶۰ – ۶۰*۶۰ – ۸۰*۸۰ – ۱۰۰*۱۰۰ بصورت پولیش (براق) و چرمی قابل تولید می باشند. امکان تولید سنگ کف پلهف راهرو و راه پله با تمامی تراورتن های ذکر شده وجود دارد.

گرانيت‌‌

در حال حاضر ۴ نوع گرانیت در رنگهای سبز، سبز تیره، مشکی و طوسی در کارخانه میکاشیست بصورت اسلب تولید می گردند. این گرانیت ها صرفا برای سنگ صفحه کابینت تولید شده و بصورت اسلب موجود می باشند. در صورت قابل توجه بودن سفارشات جهت سنگ کف، نما و یا سایر قسمت های پروژه های ساختمانی، امکان تولید سایر سایزها نیز وجود دارد.

شرکت سنگ میکاشیست بعنوان نماینده انحصاری شرکت ایتالیایی Marmi Orobici و نیز تولید کننده انواع سنگ ساختمانی ایرانی آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان عزیز می باشد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات سنگ با بخش فروش سنگ ساختمانی در تماس باشید.

تقسیم بندی سنگ های ساختمانی

سنگ های ساختمانی را بر اساس پارامترهای مختلفی مانند وزن مخصوص، مقاومت فشاری، ضریب نرم شدگی و یا بر اساس نوع تشکیل آنها تقسیم بندی نمود. در این بخش قصد داریم برخی انواع سنگ‌ ساختمانی را بر اساس نوع تشکیل آنها معرفی نماییم. هر کدام از این سنگها مشخصات فنی و ظاهری،  بافت و رنگ متفاوتی داشته و با توجه به مشخصات فیزیکی و شیمیایی خاص خود مناسب استفاده در بخش های مختلفی از ساختمان می باشد. استفاده از سنگ ساختمانی در صنعت ساختمان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و می توان استفاده از سنگ ها را در اغلب قسمتهای ساختمان ها اعم از پله ها، کف و دیوار، نماها، سنگ کابینت، سرویس های بهداشتی، سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیره مشاهده نمود. در صورت نیاز به دریافت قیمت سنگ های ساختمانی لطفا با بخش فروش شرکت میکاشیست در ارتباط باشید.