میز صفحه سنگی با پایه استیل

میز صفحه سنگی با پایه استیل یا چوبی

دکوراسیون لوکس استفاده از محصولات ترکیبی ساخته شده با سنگ طبیعی را در محیط های مسکونی و تجاری طلب می نماید. از ساخت انواع صفحه میز دکوری با اسلب های سنگ خارجی از خدمات قابل ارائه میکاشیست می باشد. به عنوان مثال طراحی و ساخت میز صفحه سنگی با پایه استیل (میز جلو مبلی) که قبلاً برای مشتریان گرامی ساخته شده از این دسته محصولات می باشد. برای ساخت این محصول پایه ی فلزی مناسب و مستحکم با توجه به نیاز مشتری ساخته شده (یا از طرف ایشان تهیه می گردد)  و سپس سنگ صفحه میز مورد نظر ایشان که در این مورد اسلب کوارتزیت کپنهاگن بوده برش خورده، ابزار انتخابی روی آن اجرا شده و روی پایه های استیل نصب گردیده است.

چه مدل میزی قابل تولید است؟

همانطور که در تصویر مشخص است این میز ناهار خوری دارای پایه ی چوبی می باشد اما امکان ساخت آن توسط پایه استیل نیز وجود دارد. امکان اجرای صفحه میز با سایر انواع گرانیت خارجی، کوارتزیت خارجی و یا مرمر خارجی با رنگ بندی بسیار متفاوت وجود دارد. در ضمن در صورت نیاز استفاده از متریال دیگری مانند چوب، سنگ یا سایر فلزات نیز برای پایه میز، امکان طراحی و ساخت آن نیز وجود خواهد داشت. با استفاده از سنگ طبیعی امکان ساخت طرح های مدرن و همچنین کلاسیک میز کار، میز ناهار خوری و جلو مبلی امکان پذیر می باشد.

ابعاد صفحه سنگی میز

با توجه به نوع میز مورد نظر، جلو مبلی، عسلی، میز کار، میز ناهار خوری و غیره امکان اجرای ابعاد متفاوت مقدور و ممکن بوده. ممکن است بسته به نوع کاربری از بخشی از یک اسلب تا دو یا چند اسلب برای ساخت صفحه سنگی میز استفاده نمود. تیم طراحی شرکت میکاشیست از ابتدا تا انتهای مسیر برای کمک به رسیدن به بهترین و زیباترین انتخاب در کنار شما عزیزان خواهد بود. یکی از پیشنهادات ویژه ما استفاده از کوارتزیت بلودر می باشد که طرفداران بسیار زیادی در همه ی دنیا دارد. می توانید از عکس های اسلب بلودر در کارخانه سازنده Marmi Orobici که میکاشیست بیش از یک دهه است که افتخار نایندگی آنرا دارد دیدن فرمایید.