فروش سنگ خارجی

فروش سنگ خارجی

فاکتورهای بسیار متفاوتی بر قیمت فروش سنگ خارجی تاثیر گذار هستند. با اینکه بیش از یک دهه است که سنگ های وارداتی با اقبال خوبی در صنعت ساختمان روبرو شده اند و در پروژه های بسیار لوکس مسکونی یا تجاری که از نظر منابع مالی محدودیتی ندارند در مقادیر زیاد استفاده می شوند. در طراحی پروژه های فاخر در اکثر قسمت های ساختمان از لابی گرفته تا راهروها، آسانسور، راه پله، آسانسور، دیوار پشت تلویزیون، پذیرایی، سرویس بهداشتی، سنگ کابینت آشپزخانه و شومینه ای مدرن قابل استفاده می باشند. در عین حال همچنان قیمت بالای این محصولات یکی از عوامل محدود کننده مصرف آن می باشد.

واردات سنگ ساختمانی هزینه های بالایی داشته و با توجه به تعرفه بالای واردات و نیز کاهش ارزش پول ملی قیمت سنگ خارجی افزایش چشمگیری داشته و استفاده آن را برای پروژه های معمول محدود نموده است ولی کماکان در بسیاری از پروژه های ساختمانی لاکچری خودنمایی می نمایند. انواع گرانیت، مرمریت، کوارتزیت و انیکس برزیلی و ایتالیایی فرآوری شده در شرکت Marmio Orobici در مجموعه سنگ میکاشیست گردآوری شده و در دسترس شما عزیزان قرار دارد. امکان تولید محصولات دکوراتیو سنگی، تایل با سایز و طرح های خاص، اجرای طرح های سه بعدی و حجم های سنگی وجود دارد. سنگ خارجی در فرم اسلب، تایل دارای قیمت های متفاوتی بوده و بسته به نوع ابزار، برش و مدت زمان مورد نیاز برای تولید قیمت فروش سنگ خارجی تغییر خواهد یافت.

محصولات جایگزین

با توجه به عامل قیمت توصیه می شود در صورتی که اجبار خاصی در استفاده از سنگ خارجی ندارید می توانید از سنگ های ایرانی با کیفیت فرآوری بسیار بالا  و ظاهری زیبا استفاده نمایید. سنگهای ایرانی بصورت تایل، اسلب، پلاک طولی و تایل با سایزهای سفارشی، ابزار خاص، برش و طرح های خاص قابل تولید می باشند. برای دریافت توضیحات کامل در مورد هر سنگ می توانید به صفحه آن مراجعه نموده و طرح های مختلف آنرا مشاهده بفرمایید. در صورت نیاز به دریافت قیمت فروش سنگ خارجی مورد نظر خود و نیز چک نمودن موجودی آن لطفا با پرسنل فروش سنگ میکاشیست در تماس باشید.