فروش سنگ خارجی

سنگ لوکس ساختمانی

سنگ های ساختمانی به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند. سنگ لوکس ساختمانی یکی از این دسته ها می باشد. برخی سنگ ها سنگ های ایرانی بوده که برای پروژه های ساختمانی معمول استفاده می شوند. سنگهای بادبر، طولی و انواع سنگ درجه دو و سه سنگهای عادی می باشند. برخی سنگهای کمیاب داخلی (انواع تراورتن، مرمریت یا مرمر) وقتی در سایزهای بزرگ، اسلب و یا سایزهای سفارش برش خورده و فرآوری می شوند جزء سنگ های گران قیمت دسته بندی می شود. اغلب سنگهای خارجی (گرانیت، مرمریت، کوارتزیت و مرمر) که از مبادی ایتالیا، برزیل و آفریقا وارد کشور می شوند در بخش سنگ های گرانقیمت ساختمانی دسته بندی می شوند.

اسلب سنگ لوکس ساختمانی

یکی از پرطرفدارترین انواع برش سنگ، اسلب می باشد. اسلب در واقع ورقه های نازک ۲،۳ یا ۴ سانتی سنگ می باشد که توسط اره از بلوک برش خورده و سپس فرآوری می شود. از برخی از سنگ ها می توان اسلب با سایز کوچک و متوسط تولید کرد و از بلوک های بزرگ و با کیفیت اسلب با سایز بزرگ. اگر نوع سنگ، سنگی کمیاب و با کیفیت و یا پرطرفدار باشد بالطبع قیمت بالایی خواهد داشت و محصول نهایی اسلب سنگ لوکس ساختمانی خواهد بود. انواع گرانیت ایتالیایی و برزیلی، مرمریت های وارداتی، کوارتزیت های برزیلی یا آفریقایی برای تولید اسلب سنگ خاص و لاکچری ساختمانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برخی از انواع مرمر (انیکس) ایرانی یا وارداتی جزو سنگ لوکس ساختمانی ترانسپرنت دسته بندی شده و در فضاهایی که نورپردازی خواهند شد جلوه ای خاص و لاکچری به محیط خواهند داد. از این سنگها برای ساخت کانترتاپ، کانترهای پذیرش و ریسپشن، میزهای ناهارخوری لوکس، محصولات دکوراتیو سنگی و میزهای عسلی و جلو مبلی استفاده نمود. امکان ساخت محصولات سفارشی با انواع سنگ های ایرانی و وارداتی وجود دارد.