فروش سنگ خارجی

درباره ما

شرکت سنگ میکاشیست یکی از پیشروهای صنعت سنگ کشور بوده و با تکیه بر تجربه و تخصص دو نسل در عرصه تولید و صادرات انواع سنگهای ایرانی و خارجی طبیعی فعالیت دارد. شرکت میکاشیست با رویکرد توسعه فعالیت از یک دهه پیش اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری واردات و اجرای شرکت معتبر و بنام  ایتالیایی Marmi Orobici و واردات انواع سنگ خارجی جهت تامین متریال لوکس برای پروژه های لاکچری نموده است. سنگ میکاشیست مدعی ارائه برترین محصولات (انواع گرانیت و مرمریت و سنگهای دکوراتیو خاص وارداتی) بصورت اسلب و تایل، برش خورده و فرآوری شده با مدرنترین و بروزترین ماشین آلات ایتالیایی، ناب ترین طراحی و بهترین کیفیت در کنار قیمت مناسب می باشد.

اجرای بدون نقص پروژه های بسیار خاص و لوکس از توانمندی های تیم قدرتمند و حرفه ای طراحی، تولید و خدمات سنگ میکاشیست در صنعت ساختمان در آشپزخانه (صفحات کابینت، بک اسپلش و آیلند)، لابی های لاکچری، سرویس های بهداشتی لوکس و سایر اماکن می باشد. مجموعه ی سنگ های وارداتی میکاشیست شامل انواع بی نظیری ازگرانیت و مرمریت ایتالیایی، برزیلی، هندی  در نمایشگاهی بی نظیر واقع در شهرک صنعتی شمس آباد در دسترس عزیزان علاقمند می باشد.

سنگ میکاشیست با در اختیار داشتن ۲ کارخانه و پلنت تولیدی در شهر کاشان قادر به تولید و تامین انواع سنگهای ایرانی (تراروتن، مرمریت و مرمر ایرانی) نیز می باشد. کادر فنی، طراحان و تيم مشاوران میکاشیست از ابتدای مسیر پروژه که انتخاب سنگ و فرآوری مناسب و طراحی تا مراحل پایانی که اجرا و نصب خواهد بود همواره همراه و درکنارشما عزیران گرانقدر خواهند بود. اطمینان از دریافت بهترین خدمات از طراحی، محصول با کیفیت و خاص و اجرای بی نقص هدف اصلی میکاشیست و تک تک پرسنل آن می باشد.